Αναμνήσεις



  Αναμνήσεις

Σαν σήμερα πριν 7 χρόνια ήταν η μέρα μου γιατί κακά τα ψέματα η μέρα του γάμου κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ανήκει στην γυναίκα . Δεν θέλω να γράψω όμως για τον γάμο μου γιατί δόξα το θεό μια χαρά είναι και τσουλάει νεράκι .

Θέλω να απευθυνθώ σε εσένα που μαζί με την μαμά με κάνετε αυτό που είμαι σήμερα και είμαι πραγματικά ευγνώμων . Ήταν η μέρα μας εσύ και εγώ έφευγα από την αγκαλιά σου για να πάω στου άντρα μου και ήσουν υπέροχος , πανέμορφος και πολύ χαρούμενος , ευτυχισμένος . Εγώ μόλις είδα τον κόσμο τα έχασα και σου λέω που πάμε ρε πατέρα . ( Έλα έλα άστα αυτά μας περιμένουν ) έτσι μου είχες πει . Είχα τρομερό άγχος ούτε που θυμάμαι πως είχαμε ανεβεί τα σκαλιά .

Λένε ότι η σχέση ανάμεσα σε πατέρα και κόρες είναι κατώτερη αυτή τις μάνας με τον γιο !

Εγώ θα πω το εξής ποτέ κανέναν δεν ξεχώρισα , ποτέ δεν αγάπησα ποιο πολύ τον έναν από τον άλλο . Αυτοί που τα λένε αυτά κάνουν κάποιο λάθος .

Επίσης λένε ότι ο ΚΥΡΙΟΣ σου δίνει ότι αντέχεις . Λάθος μέγα λάθος δεν αντέχεται με τίποτα η απώλεια σου και νομίζω ότι ποτέ δεν θα ξεπεραστεί απλά θα προσπέραση . Έτσι είναι τα πράγματα .

Αυτό το διάστημα μετά την καταστροφή που έγινε στα πολίτικά εσένα σκέφτομαι και μόνο το χωριό που έλεγες και εσύ .που ψαρεύαμε και περνάγαμε τα καλοκαίρια μας ξέγνοιαστα ,πάει και αυτό και να σου πω αυτό μου στοίχισε γιατί ήταν το μέρος που αγάπησες πολύ .

Φέτος το καλοκαίρι ήταν το πρώτο χωρίς εσένα και ήταν χάλια . Μπορεί να ακούγομαι κάπως ,έτσι είναι τα πράγματα όμως . Χωρίς εσένα τι ;

Απλά συνεχίζω να υπάρχω γιατί λένε ότι η ζωή συνεχίζεται και οι ζωντανοί με

Τους ζωντανούς , άλλοι βλακεία πάντα ζωντανός θα είσαι γιατί πάντα θα μιλάμε για εσένα και πάντα θα σε θυμόμαστε .

Γιατί ήσουν και θα είσαι ο ένας και μοναδικός ,που παρακάλαγα την μανούλα να με 

Αφήσει να σε περιμένω να σου δώσω ένα φιλί και να πάω για ύπνο.

Δεν θα πω αλλά γιατί δεν έχει σταματημό όλο αυτό, γράφω και σκέφτομαι , σκέφτομαι και γράφω .

Δώστε σημασία στους γονείς. Όταν φεύγουν δεν γυρνάνε πίσω · εγώ θα έδινα όλο το χρυσάφι του κόσμου για μια ώρα μαζί σου και ας κάναμε ότι ήθελες .

Μου λείπεις πολύ.

Εύχομαι από εκεί πάνω να μας βλέπεις, να είσαι περήφανος και να

Μας προσεχείς .  


Ο τρακαντόρ σου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις