Τελειώνει με εμάς Colleen Hoover // REVIEW

 




📚books 📚

Βιβλίο : Τελείωσε με εμάς 

Συγγραφέας : Colleen Hoover

Εκδόσεις : Διόπτρα @dioptrabooks ❤️

Έτος Έκδοσης : 2021.


Ποσό συχνά σας συμβαίνει να ταυτίζεστε  με το βιβλίο ; Η να σας κάνει η συγγραφέας να μην θέλετε να το αφήσετε από τα χέρια σας ; Ε αυτό μου συμβαίνει τις προηγούμενες ημέρες και φυσικά θα σας πω για το βιβλίο της πολύ αναμενόμενης Colleen Hoover και το βιβλίο Τελείωσε με εμάς … 

Είναι ένα βιβλίο που το έβλεπα συνέχεια μπροστά μου όλοι λέγανε τα καλύτερα και για να σας πω την αλήθεια το φοβόμουν λίγο αλλά αποφάσισα να το διαβάσω … 

Το συγκεκριμένο που όλοι ξέρουμε έχει να κάνει με την ενδοοικογενειακή βία . Εδώ θέλω να πω ότι υπάρχουν παρά πολλές μορφές ενδοοικογενειακής βίας. Μην το αναλύσουμε τώρα γιατί είναι μεγάλη κουβέντα … 

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚

Πάμε να δούμε για το βιβλίο . 

εγώ προσωπικά δεν ήθελα να κοιμάμαι ήθελα να είμαι συνέχεια μαζί του και να διαβάζω τις καταιγιστικές εξελίξεις . Είναι ένα βιβλίο που μου ξένισε κάποια πράγματα αλλά κάποια αλλά τα είδα με άλλο μάτι .


Η σχέση του ζευγαριού ξεκίνησε με καλούς οιωνούς δεν περίμενα ποτέ αυτή την εξέλιξη αν και μέσα μου κάτι μου το έλεγε. και έλεγα τώρα θα γίνει, με κράτησε σε αγωνία σε εγρήγορση . Τη φιλία τον παιδιών την λάτρεψα , Δεν μπορώ να γράψω όλα τα συναισθήματα που μου άφησε το βιβλίο γιατί σίγουρα είναι πολλά . Ένα και σημαντικό θα πω . Το τέλος είναι λυτρωτικό και είναι αυτό που εύχεσαι να γίνει … 


Ένα βιβλίο σίγουρα που κέρδισε την καρδιά μου και σίγουρα θα το ξανά διαβάσω … 


Γιατί τελείωσε με εμάς ……


Αυτά απο εμένα και να θυμάστε οτι μας χαλάει το στέλνουμε μακριά 


Θα τα πούμε σύντομα .....


Νόνη .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις