Και ζωή συνεχίζεται ….


 


Kαι κάπως έτσι έρχεται το πλήρωμα του χρόνου, ή κούραση ή ασυμφωνία χαρακτήρων (εδώ γελάω γιατί ποτέ δεν πίστευα ότι θα το πώ ) αλλά ο κόσμος αλλάζει μεγαλώνουμε και αλλάζουμε. Αλλάζουν οι προτεραιότητες μας ακόμα και ο τρόπος που διασκεδάζουμε . και κάπως  έτσι  τελικά φτάνεις στο διαζύγιο και τι είναι το διαζύγιο ;

 

Να ρωτάς εμένα δεν ξέρω τι να σου πω.  το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι το ψάχνω., επίσης θα σου πω ότι στερήθηκα πολλά και αυτό γιατί έβαλα σε καλούπι την Νόνη χωρίς να μου το ζητήσει κανένας , απλά  για να μην έχουν να πουν κάτι αρνητικό.  Δεν έπρεπε γιατί έχασα εμένα και τώρα ψάχνω να με βρω και να ξαναγεννηθώ μέσα από τις στάχτες μου .

Και ; εκεί έρχονται πολλά όπως η κούραση . και  ποιος δεν κουράζεται αυτή τη περίοδο, μην ξεχνάς υπάρχουν διάφοροι τρόποι κούρασης. Άγχος πολύ άγχος , ποιος δεν έχει άγχος ακόμα, και τα νεογέννητα έχουν. Εκεί έχουμε φτάσει ,  τρέχουμε όλοι μέρα και η ζωή περνάει και χάνεται .

Δες μια απλή μέρα σου και αν μου πεις ότι είσαι χαλαρός τότε θα στο βγάλω το καπέλο και θα σου ζητήσω το μαγικό  .

Μια απλή μέρα μου ξεκινάει στις 6:30 και το τελευταίο καιρό κοιμάμαι μετά τη 1:00.

Πολλά στο κεφάλι μου από εκεί που ήμασταν 3, γίναμε 2 αλλά θα είμαστε πάντα 3 . η δουλεία το νέο project που είναι φουλ απαιτητικό με πολλές ώρες , η μετακόμιση, το σπίτι και φυσικά πάνω από όλα η μικρή …

Τα χίλια ερωτηματικά που έχω στο κεφάλι μου και οι χιλιάδες προβληματισμοί .

Και εκεί που πας να πάρεις ανάσα και να συγκροτήσεις τις σκέψεις σου και να πεις θα τα καταφέρω,  οι αυπνίες γίνονται θηρία που σε καταπίνουν  έχω να κοιμηθώ 4μέρες 2 ώρες την ημέρα κοιμάμαι και πολύ μου είναι και το χειρότερο δεν νυστάζω με τπτ έχω φουλ ενέργεια και δουλεύω ασταμάτητα . Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα πέσω σε κόμμα . Εκεί μανούλα μου θα σε χρειαστώ για την μικρή .

Δε σου είμαι θυμωμένη, ξέρω ότι με αγαπάς όπως και εγώ . Δεν θέλω να ανησυχείς για τίποτα τα έχω όλα  υπό έλεγχο . Άπλα άσε με να ζήσω και ότι χρειαστώ πάλι κάτω από την σκέπη σου θα έρθω. Μην μου πεις ότι έχω παιδί το ξέρω και είναι όλη μου η ζωή, άπλα θέλω να πάρω ένα μικρό  κομματάκι και για εμένα .

Έχω αρχίσει να φοβάμαι ότι δεν θα τα καταφέρω. Αλλά από την άλλη δεν θέλω και κανέναν δίπλα μου, θέλω να το βιώσω όλο μόνη μου γιατί θέλω να βγω ποιο δυνατή από αυτή τη δοκιμασία . (ξέρω ότι θα είσαι πάντα δίπλα μου και σε ευχαριστώ πολύ ) .

Να ακούω μουσική να χορεύω να σκέφτομαι αυτά που πέρασαν και αυτά που θα έρθουν , που τα περιμένω με ανοιχτές αγκάλες ,

Είναι καλοκαίρι κιόλας θα βοηθήσει δεν μπορεί δεν θα μ αφήσει έτσι . Πότε δεν  με άφηνε έτσι η θάλασσα δεν θα το κάνει τώρα που την έχω ανάγκη .

Όταν θα έρχονται τα δύσκολα θα παίρνω το αμάξι και όπου φύγει φύγει ότι ώρα να είναι εξάλλου δεν κοιμάμαι οπότε μια χαρά .

Μου είχε λείψει η νύχτα λίγο, τώρα όποτε θα έχω την ευκαιρία θα την κάνω .

Αν χαθώ για ένα διάστημα , είναι γιατί θέλω να ανακτήσω τις δυνάμεις μου , γιατί θέλω να αλλάξω περιβάλλον, να κάνω παρέα με νέους ανθρώπους για ανανέωση , αλλά και για να ηρεμίσω …

Θέλω την ηρεμία μου . Οπότε μην με πιέζεται να κάνω πράγματα γιατί κάπου όπα είμαι άνθρωπος και είμαι έτοιμη να σκάσω , άμα χρειαστώ κάτι θα σας ειδοποιήσω .

Προς το παρών είμαι πολύ καλά . Ξέρω τι μου γίνεται και ποιες πρέπει να είναι οι επόμενες κινήσεις μου.

Και το μόνο σίγουρο είναι ότι μόλις μπορέσω θα πάω κάπου 2 μέρες μόνη μου με το αμαξάκι μου .  

 

Και  ζωή συνεχίζεται ….

Νόνη ….

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις