Κολλήματα , Βιβλία και ψυχοθεραπεία .



Κολλήματα , Βιβλία και ψυχοθεραπεία .



Κόλλημα με τα βιβλία είχα πάντα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και ίσος γιατί διάβαζα αργά και ήθελα να το φτιάξω αυτό. Ντρεπόμουν να διαβάζω μπροστά σε άλλους λόγω της αργής ανάγνωσης. Όλα στην ζωή ;όμως όλα για κάτι γίνονται έτσι λένε .Έτσι και εγώ ξεκίνησα να διαβάζω βιβλία για να βελτιωθώ και όταν αυτό το κατάφερα μετά από αρκετό διάβασμα,  πλέον το έκανα γιατί ήταν το κόλλημα μου . Μην με ρωτήσεις ποσά βιβλία έχω διαβάσει στην ζωή μου ούτε που ξέρω , ούτε που θυμάμαι και τότε δεν υπήρχε η εφαρμογή να τα σημειώσεις. Απλά θυμάμαι τον πατέρα μου  να μου λέει "θα δώσεις εξετάσεις τον Σεπτέμβριο πάλι κόπηκες "και γέλαγε. αχ ο πατέρας μου . Και κάπως έτσι έγινε ψυχοθεραπεία  όταν έμαθα ότι ήταν πατέρας μου ήταν άρρωστος και μόλις είχα γεννήσει τη μικρή μου όπου εκείνη την περίοδο χειμώνας με ένα μωρό στο σπίτι κάτι πρέπει να κανείς , εγώ με την τηλεόραση είμαστε χρόνια χωρισμένοι όποτε το έριξα στα βιβλία , πολλά βιβλία , πολύ διάβασμα , να μην προλαβαίνεις να βλέπεις το εξώφυλλο , ο βιβλιοφάγος μπροστά μου  ωχριούσε απο θρησκευτικά μέχρι Άρλεκιν χαμός σου λέω , και Κάπως έτσι γίνεται η μελέτη χόμπι αλλά και ψυχοθεραπεία . Μην με ρωτήσεις τη πήρα από όλα αυτά τα βιβλία . Σίγουρα γνώσεις και αυτοβελτίωση . Αγαπάω τα βιβλία γιατί στα δύσκολα είναι πάντα εκεί και δεν ζητάνε τίποτα . Όταν Νοιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά εκεί είναι που πάω στο βιβλιοπωλείο και το σηκώνω . Διαβάζω για να μην σκέφτομαι είναι σαν να είμαι σε άλλο σύμπαν απλά υπάρχω για το παιδί τίποτα άλλο δεν με νοιάζει. Μπορεί αυτό να ακούγεται τρελό αλλά σαν τα βιβλία νομίζω δεν έχω τίποτα άλλο στον κόσμο από χόμπι εννοείται ! Μακάρι να μπορούσα να έβρισκαν να διαβάζω βιβλία για κάποιον και να με πληρώνει πλούσια θα ήμουν αυτό είναι το μόνο σίγουρο .
 
Όποτε το κόλλημα γίνατε ψυχοθεραπεία και απλά όλο αυτό λέγεται βιβλίο . 

Εσείς που ξεσπάτε σε άσχημες περιόδους τις ζωής σας ; .

Μέχρι την επόμενη φορά να χαμογελάτε .

Νόνη .  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις