Book tour & a Giveaway: Μνήμη { Η Πτώση της Έυας}

 Book tour & a Giveaway: Μνήμη { Η Πτώση της Έυας }



Τίτλος:  Μνήμη { Η Πτώση της Έυας }

Συγγραφέας: Ράνια Ταλαδιανού

  Κατηγορία: Μυθιστόρημα 

Εκδόσεις Πρότυπες εκδόσεις Πηγή

Εκδόθηκε: 2020 - 542 σελίδες


«Περιµένει πάνω από τη Γη, µε το σκήπτρο τεντωµένο προς τον λιποτάκτη. Μόλις σφίξει τη λαβή, τα φτερά ξηλώνονται. Λίγος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει στο µηδέν ο Άγγελος».


Η πρωτόπλαστη Εύα κατέστρεψε την ανθρωπότητα. Ακόµη θυµάµαι τους Αγγέλους να καταρρέουν µέσα στον θόλο του ουρανού, σαν πεφταστέρια. Ως άλλη Εύα, χιλιετίες αργότερα, ήταν γραπτό να οδηγήσεις σε µια νέα Πτώση. Τη δική µου. Η εντολή µας ήταν απλή· όµως µια υπόσχεση πάγωσε τα δάχτυλά µου επάνω στη σκανδάλη.


Οι απόκληροι έχουν την τάση να παρακούν τον Πατέρα τους. Δεν έδωσα προσοχή στα σηµάδια, στο όνοµα, στα ραγίσµατα της ψυχής σου. Ούτε γνώριζα τα σχέδια των αντίπαλων παρατάξεων.


Ήµουν απλώς ένας Στρατιώτης.


Εκτελούσα οδηγίες πάνω σε µια σκακιέρα που δεν ανήκε σε κανέναν Άγγελο.


Επέλεξα την απαγορευµένη για τη θέση µου κίνηση.


Έθεσα σε λειτουργία ένα σχέδιο πιο µεγάλο από τον εαυτό µου.


Δεν ήξερα, Εύα.


Αν είχα άλλη µια ευκαιρία, θα σε σκότωνα όσο ήταν ακόµη νωρίς.


Με όλο µου το είναι,

Στρατιώτης νούµερο 2,132.001

Άζραελ




«Με φόντο το ελληνικό τοπίο, η Ράνια Ταλαδιανού πλέκει το ψυχικό νήµα της Εύας προσεκτικά. Και καθώς η πρωταγωνίστρια πασχίζει να το ισορροπήσει, οι αναγνώστες περιµένουν καθηλωµένοι το ψαλίδι που θα το κόψει οριστικά».



Links:  .pigi | .goodreads  | public |





Διαγωνισμός



Το fancyowl.gr σε συνεργασία με τον συγγραφέα Ράνια Ταλαδιανού ❝𝓡𝓪𝓷𝓲𝓪 𝓣𝓪𝓵𝓪𝓭𝓲𝓪𝓷𝓸𝓾❞ ετοίμασαν έναν Instagram διαγωνισμό στο προφίλ της @lefkisbooks.

Τα δώρα του νικητή είναι ένα αντίτυπο του βιβλίου “Μνήμη { Η Πτώση της Έυας }” και μία θήκη για σελιδοδείκτες από το @fancyowl.gr. Ο διαγωνισμός λήγει στις 30/10/2020.




Συνέντευξη με τη συγγραφέα


alexandra_nms

Πόσο εύκολο ήταν να γραφτεί η συγκεκριμένη ιστορία από σας, λαμβάνοντας το πλαίσιο της θρησκείας ώστε να μην προσβληθεί κανείς;

Λοιπόν, χε χε χε, η αλήθεια είναι πως υπήρξε ένα δίλημμα και ένας διχασμός σχετικά με τα όρια που θέτει η θρησκεία. Δεν ήθελα όμως να αφήσω την ιστορία μου να επηρεαστεί από "πρέπει" και "μη", εφόσον η ουσία πολλές φορές είναι δύσπεπτη, αλλά πάντα πιο αξιόλογη από το φαίνεσθαι. Θα έγραφα, λοιπόν, όσα ένιωθα πως περιέκλειαν τις αλήθειες μου. Μόνο που επειδή είμαι θρησκευόμενη -ίσως όχι με τον κλασικό τρόπο, αλλά με έναν δικό μου ιδιαίτερο- η ιστορία μου δε θα μπορούσε να προσβάλλει τον Θεό. Ακόμη και αν παραμείνουν υποψίες για έναν Θεό τιμωρό σε κάποιους αναγνώστες μετά από την την ανάγνωση, είμαι σίγουρη πως ολόκληρη η σειρά θα Τον δικαιώσει στα μάτια τους. Αν δε σέβεσαι ένα πλαίσιο, άλλωστε, γιατί να εμπνευστείς από αυτό;

pinkALibre

Τι σκέφτεστε για το μέλλον; 

Έχω πολλές ιδέες, μα προέχει η ολοκλήρωση της σειράς "Η πτώση της Εύας". Υπάρχουν και άλλα που ίσως δείξω από τον κόσμο αυτό, πιο αυτοτελή, με χαρακτήρες που ανήκουν στην ιστορία των υπερφυσικών κοινοτήτων και είναι πραγματικά άξιοι να υποστηρίξουν αρκετές σελίδες ανατροπών και εξελίξεων. Δεν είναι λίγες οι ιστορίες που αποτελούν εν δυνάμει βιβλία, μα όλα θα εξαρτηθούν από την αγάπη των αναγνωστών. Αν θελήσουν να μείνουν περισσότερο στον κόσμο των έκπτωτων Αγγέλων, θα χαρώ να τους ταξιδέψω στα βάθη του χρόνου, πίσω στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο ή στην απαρχή της ιστορίας ακόμη.

lefkisbooks 

Από που αντλεί έμπνευση ένας συγγραφέας??

Η έμπνευση βρίσκεται παντού, αρκεί να θέλεις να την απορροφήσεις. Αν λειτουργείς σαν σφουγγάρι, η πιο θλιμμένη ανάμνηση είναι θησαυρός για τη δημιουργικότητά σου, ένα τραγούδι μπορεί να σε εκτοξεύσει έξω από το γνωστό "writer's block" και να σε βοηθήσει να χαθείς μέσα στις σελίδες, μια σειρά, μια ταινία ή ένα βιβλίο έχουν τη δύναμη να σε διδάξουν τι σημαίνει για την ψυχή σου ενδιαφέρων χαρακτήρας, τρομακτικός κακός και πλοκή που σου κόβει την ανασα και, τέλος, μια μέρα στη δουλειά μπορεί να αποτελέσει την πιο ενδιαφέρουσα μορφή εμπειρίας για να καταλάβεις διαφορετικούς ανθρώπους και καθημερινότητες. Η έμπνευση είναι μπροστά μου αυτή τη στιγμή, μα είναι επιλογή μου αν θα της απλώσω το χέρι ή αν θα την αφήσω να ξεφτίσει στα σκοτάδια της μοναξιάς της.

book_observatory_

Σε τι ηλικίες πιστεύετε ότι απευθύνεται το βιβλίο σας; Αφορά περισσότερο τους νεαρούς ενηλίκους;

Θεωρώ πως είναι αρκετά σκοτεινό, για να μην το συνιστώ σε ατομα που ακόμη πλάθονται και είναι ευαίσθητα μπροστά στους δαίμονες τους. Αν εξαιρέσουμε αυτή την ανησυχία μου, θεωρώ πως απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιών, αφού περιέχει σοβαρούς προβληματισμούς, μέσα από τα μάτια νεαρών ανθρώπων που έχουν ακόμη μπροστά τους χιλιόμετρα μέχρι να ανακαλύψουν ποιοι στα αλήθεια είναι.

emilysbookland

Γιατί επιλέξατε το όνομα Εύα για την ηρωίδα του βιβλίου σας;

Το όνομα παραπέμπει στη βιβλική Εύα. Δεν είναι μυστικό, άλλωστε. Στο ίδιο το οπισθόφυλλο ο Άζραελ δείχνει πως διακρίνει μια σύνδεση μεταξύ τους. Θα μπορούσε να ονομαζόταν οτιδήποτε άλλο, μα θα ήταν μια Εύα.

iliadamichailidi

Τι να περιμένουμε από εσάς στο μέλλον?

Vivliofagos

Αν έπεφτες καταλάθος, μέσα στο σύμπαν του βιβλίου σου θα επέλεγες να είσαι κάποιος/α από τους κεντρικούς ήρωες ή κάποιος δευτερεύον χαρακτήρας που θα βοηθούσε ίσως κάποιον; Πες μας λίγα πράγματα για αυτόν τον χαρακτήρα..

Αν έπεφτα μέσα στον κόσμο -από τον οποίο στο πρώτο βιβλίο ανακαλύπτετε μονάχα ένα ίχνος- θα διάλεγα τον δευτερεύοντα χαρακτήρα ονόματι "Αζίζα". Δε θέλω να αποκαλύψω τίποτα για εκείνη, οπότε θα μοιραστώ κάτι γενικό: η απάρνησή της είναι η πιο μεγάλη αρετή που θα μπορούσα να ευχηθώ να είχα, η αίσθηση της δικαιοσύνης η πιο γοητευτική της πλευρά και το δράμα της ζωής της ένα αστέρι που θυμίζει πως ένα λουλούδι μπορεί να ανθίσει ακόμη και στα πιο άγονα εδάφη όλου του σύμπαντος.

ikaria_books_and_chocolate

Έχετε κάποιο αγαπημένο σημείο, μέσα ή έξω από το σπίτι, όπου σας αρέσει και σας εμπνέει να καθίσετε και να γράψετε;

Είμαι σπιτόγατος με όλη τη  έννοια της λεξης. Η απάντηση είναι -θα σας εκπλήξω, τώρα- σπίτι και πάλι σπίτι, αλλά όχι με τη συνηθισμένη έννοια της λέξης. Νιωθω δικά μου μου μόνο ένα δωμάτιο, το κρεβάτι του αγοριού μου, ένα καφέ στη γειτονιά μου και ένα σημείο συνάντησης με την παρέα μου όπου συχνά πυκνά γράφουμε μαζί ή παίζουμε επιτραπέζια, ή απλά συζητάμε. Σπίτι είναι όπου μπορείς να αφήσεις λίγη από την καρδιά σου και να αισθανθείς ασφαλής, άλλωστε.

bookworms_worldwide 

Βασίζεται ο χαρακτήρας της Εύας σε πραγματικό πρόσωπο; 

Αρχικά, ο χαρακτήρας της Εύας δεν είναι ο αγαπημένος μου, ανεξαρτήτως αν την αγαπάω πολύ. Σαν απάντηση θα πω πως είναι ο πιο κοντινός σε εμένα χαρακτήρας. Δεν αποτελεί αντανάκλασή μου, μα μια Ράνια που κάποτε υπήρξε. Έχω αλλάξει πολύ από τότε, οπότε πλέον είναι ένας ανεξάρτητος χαρακτήρας φαντασίας και τίποτα περισσότερο.

b00k_lab

Σας εμπνέουν τα βιβλία φαντασίας;

Με εμπνέουν, φυσικά. Φορτίζουν τον οργανισμό μου με συναισθήματα και μου μαθαίνουν τι θαυμάζω και τι όχι, όσο τα γούστα μου αλλάζουν -να λέμε την αλήθεια, αλλά βιβλία διαβάζει κανείς στα δεκαπέντε και άλλα στα εικοσιτέσσερα. Το μοναδικό μειονέκτημα είναι πως όσο διαβάζω ένα βιβλίο, με απορροφά τόσο ο κόσμος του που δυσκολεύομαι να βυθιστώ στον δικό μου. Η πένα μου χρειάζεται μια ανάσα, για να βρει ξανά τη δική της ξεχωριστή φωνή και έπειτα ξεκινώ αναζωογονημένη να γράφω!

Lefkisbooks

Είναι εύκολο για ένα συγγραφέα να μπλέξει πολλά στοιχεία μαζί;

Η αλήθεια είναι πως είναι απαιτητικό, δε θα πω ψέματα. Στο κεφάλι μου υπάρχει ένας αχταρμάς, μιας και γράφω μια εξαιρετικά περίπλοκη ιστορία, με υπερβολικά δυνατά πλάσματα που αν μου ξεφύγει μια σκέψη μπορεί να σχηματιστεί το πιο απίστευτο plot hole. Αλλά τη γράφω χωρίς ιδιαίτερη ανησυχία γιατί για εμένα το μυστικό της επιτυχίας σε αυτό το θέμα είναι ένα σημειωματάριο, πολύ διάβασμα και συνεχής σκέψη. Στην τελική, υπάρχει μόνο μία οδός που μπορεί να υπάρξει για την ιστορία. Δεν πρέπει να διαλέξω κάτι, μόνο να προβληματιστώ μέχρι να βρω το μονοπάτι που είναι ανοιχτό. Και σε κάθε διασταύρωση επαναλαμβάνω την ίδια τακτική. 

thematofylakes

Πως προέκυψε η ενασχόλησή σας με τη συγγραφή;

Νομίζω πως την είχα ανάγκη. Στην εφηβεία πέρασα από μια φάση αρκετά δύσκολη. Η ιστορία που έφτιαχνα, όμως, μου κράτησε συντροφιά. Ανακάλυψα πως όσο και αν μας απογοητεύει ο κόσμος μας, δεν μπορούμε να αφήνουμε την ελπίδα να πεθαίνει, γιατί έτσι κλείνουμε την πόρτα στην μελλοντική μας ευτυχία. Έτσι, τη φλόγα μου την εμπιστεύτηκα στις ιστορίες και τα βιβλία. Εκεί που οι κίνδυνοι είναι περισσότερο απειλητικοί μα και οι ήρωες -κάποιες φορές- πιο ηθικοί και μαχητικοί.

ta_vivilia_tis_nonis

Εσείς διαβάζετε βιβλία και τι θεματολογία εχουν ; 

Αγαπάω τη λογοτεχνία φαντασίας, μα κατά καιρούς την απατάω με λίγη κλασσική λογοτεχνία.

insatiable readings

Πείτε μας λίγα λόγια για το νέο σας βιβλίο. Πως προέκυψε Η Πτώση της Εύας, σε ποια στιγμή της ζωής σας και πόσο χρόνο χρειάστηκε για να φτάσει στην έκδοση;

Χμ, η ιδέα μου ήρθε όταν άρχισα να παρακολουθώ τα σεμινάρια "Scripta Manent" των εκδόσεων Πηγή. Είχα ήδη ετοιμάσει ένα βιβλίο που ήθελα να εκδοσω, μα μου δόθηκαν τόσα συναρπαστικά εργαλεία που ανυπομονούσα να δοκιμάσω. Η ιδέα στην οποία στηρίχθηκε η "Πτώση της Εύας" ήταν μια κλισέ ερωτική σχέση μεταξύ αθάνατου σωτήρα και θνητής κοπέλας. Τα πράγματα έφτασαν σε ένα τέλμα γρήγορα και τότε η Αγγελίνα Παπαδημητρίου -ως δασκάλα μου και όχι ως καλή φίλη που τώρα πια θα τη γνωρίζετε- μου πρότεινε να δημιουργήσω περισσότερους χαρακτήρες. Τότε, πλάστηκε ο δεύτερος πρωταγωνιστής του βιβλίου, ο Άρης, και όλα όσα νόμιζα πως μου άρεσαν ανατράπηκαν. Μου πήρε περίπου ένα εξάμηνο να ολοκληρώσω το βιβλίο και τις διορθώσεις, μα δεν κατάφερα να το αφήσω από τα χέρια μου. Πρόσθετα σημεία πλοκής για μήνες. Η ιστορία άλλαξε, ένας κόσμος ανοίχτηκε μπροστά μου και η τριλογία έγινε τετραλογία. Μετά από ενάμιση χρόνο, το βιβλίο πήρε τον δρόμο του, έχοντας θέσει πια τα θεμέλια για να συνεχιστεί η ιστορία πάνω σε στέρεες βάσεις και φιλοξενώντας χιλιάδες υποιστορίες που ίσως και να μη μάθετε ποτέ ή ίσως και να σας αφήσω να τις κρυφοκοιτάξετε από την κλειδαρότρυπα στα επόμενα βιβλία.







Γνωρίστε τη συγγραφέα  Ράνια Ταλανδιανού 



Η Ράνια Ταλαδιανού γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 1996 στην Αθήνα. Από μικρή έβρισκε καταφύγιο στη γραφή, μέχρι που στα δεκαπέντε της ύφανε τον πρώτο της μαγικό κόσμο. Όσο σπούδαζε Περιβαλλοντολογία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, συνεργάστηκε ως συγγραφέας και επιμελήτρια με τη λογοτεχνική ομάδα του Moonlight Tales. Παρακολούθησε το σεμινάριο δημιουργικής γραφής του εργαστηρίου Scripta Manent και διακρίθηκε στον διαγωνισμό διηγημάτων των εκδόσεων iWrite με τίτλο Παιχνίδια του Θρόνου στο Βυζάντιο. Ασχολείται με τη γραφιστική, τη γλυπτική και παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής στην ερασιτεχνική ομάδα «Acting How».

Η Μνήμη αποτελεί τον πρώτο σταθμό της σειράς με τίτλο Η Πτώση της Εύας και μονάχα έναν οιωνό όσων έπονται στον κόσμο των έκπτωτων Αγγέλων.


Η ιστοσελίδα της συγγραφέως:

www.raniataladianou.gr



Social Media Links:goodreads | .instagram  | facebook  |  







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις