ΑΛΟΗ ΓΑΝΟΔΕΡΜΑ , ΚΙΣΘΟΣ , ΠΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗ




ΑΛΟΗ 

ΓΑΝΟΔΕΡΜΑ , ΚΙΣΘΟΣ , ΠΡΟΠΟΛΗ 

ΑΘΗΝΑ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗ



Τις τελευταίες μέρες διάβασα Κάτι διαφορετικό ένα βιβλίο που έχει να κάνει σχέση με την ομορφιά αλλά και την υγεία. Θα το έλεγα ένα βιβλίο ιδιαίτερο και φαρμακευτικό .

 

Στο συγκεκριμένο βιβλίο μπορείς να μάθεις για την aloe . Της δράσης τις aloe πάνω μας και πως ακόμα στην αρχαία Ελληνική Ιατρική  Την χρησιμοποιούσαν . 

 

Όπως θα μάθετε και το Γανόδερμα το Κισθό αλλά και τη πρόπολη . 

 

Η Αθήνα Μπαλαμπάνης με το βιβλίο τις μας έμαθε πολλά πράγματα σχετικά με την aloe τα οποία είναι πολύ χρήσιμα .

 

 

 

Μίνι Συνέντευξη

 

1.Απο πού εμπνευστήκατε για να γράψετε για την Aloe?

Γεια σας και σας ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη και την προβολή του βιβλίου μου! Το νέο μου βιβλίο προβάλλει τις θεραπευτικές ιδιότητες της αλόης, αλλά και του γανοδέρματος, του πρωτογάλακτος, του κίσθου και της πρόπολης. Πρόκειται για φυτικής και ζωικής προέλευσης ουσίες που ανέκαθεν είχαν θεραπευτικές ιδιότητες και μάλιστα, χρησιμοποιούνταν από την αρχαιότητα για ιαματικούς και προληπτικούς σκοπούς. Πολλά αρχαία ελληνικά και λατινικά κείμενα αναφέρονται σε αυτές τις ουσίες και μάλιστα, παρουσιάζουν και ποικίλες φαρμακευτικές συνταγές όπου χρησιμοποιούνταν και μάλιστα, είχαν και εξαιρετική αποτελεσματικότητα!   

 

2. Η έρευνα σάς πήρε πολύ χρόνο και από που αντλούσατε τις πληροφορίες σας;

Το μεγαλύτερο μέρος της έρευνάς μου είχε ήδη γίνει από τα χρόνια του μεταπτυχιακού μου, καθώς η διπλωματική μου είχε θέμα την αρχαία ελληνική και κυπριακή ιατρική. Ωστόσο, μελέτησα κι άλλες πηγές για να λάβω περισσότερα δεδομένα και κυρίως, πιο σύγχρονα. Οι πληροφορίες που έχω καταγράψει αντλούνται από αρχαίες πηγές και βιβλία σχετικά με την ιατρική χρήση αυτών των ουσιών, αλλά και σχετικές ιστοσελίδες. Όλη η βιβλιογραφία  που χρησιμοποιήθηκε καταγράφεται στο τέλος του βιβλίου μου.

 

3.Νομίζω οτι οι περισσότεροι από εμάς δεν γνώριζαν τις ευεργετικές ιδιότητες της αλόης. Εσείς, πριν κάνετε την έρευνα, τι γνωρίζατε για την aloe;

Η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα και πολλά πράγματα... Απλώς, ότι ήταν ένα φυτό με πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Οι περισσότερο συγκεκριμένες γνώσεις μου προήλθαν από την εκτενή έρευνά μου. 

 

4.Να υποθέσω ότι εσείς την χρησιμοποίητε;

Φυσικά! Χρησιμοποιώ και πόσιμη αλόη, αλλά και ποικίλες κρέμες με αλόη για την υγεία του δέρματός μου. 

 

5 . Δεν είναι εύκολο να γράψετε έναν φαρμακευτικό οδηγό ή οδηγό ομορφιας. Θα γράψετε κάτι παρόμοιο στο μέλλον;

Μπορεί να ξαναγράψω, καθώς έχω ήδη έτοιμο αρκετό υλικό από την έρευνα για τη διπλωματική εργασία μου. Θα με ενδιέφερε για παράδειγμα, να γράψω ένα σχετικό βιβλίο για το λάδι -και γενικώς για τα έλαια- και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα ή για το κρασί. Άλλωστε, τα δύο αυτά προϊόντα είναι τα κορυφαία της αγροτικής ζωής της Ελλάδας, αλλά και άλλων μεσογειακών χωρών. Ωστόσο, δεν αποτελεί ένα από τα άμεσα συγγραφικά μου σχέδια. Έχω θέσει κάποιες άλλες προτεραιότητες προς το παρόν, τουλάχιστον... Εξάλλου, δεν υπάρχει λόγος βιασύνης!

 

 

6. Ποια είναι τα σχέδια σας για το μελλον;

Θα ήθελα να γράψω 2-3 συλλογές διηγημάτων με κοινωνικά θέματα και ενδεχομένως να ασχοληθώ στο μέλλον και με την παιδική λογοτεχνία.

 

 



Ας Γνωρίσουμε την Αθηνά Μπαλαμπάνη

 

                Η Αθηνά Μαλαπάνη είναι απόφοιτη Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (2008-2012: πτυχίο & 2012-2014: μεταπτυχιακό). Το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, παρακολούθησε το δεύτερο μεταπτυχιακό της στοΟικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

                Εργάζεται ως φιλόλογος και καθηγήτρια δημιουργικής γραφής. Επιπλέον, αναλαμβάνει τη διόρθωση – επιμέλεια βιβλίων και εργασιών. Τέλος, είναι και συγγραφέας (Ψυχικές αυτοχειρίες, συλλογή διηγημάτων και Αλόη, Γανόδερμα, Κίσθος, Πρόπολη: Πολύτιμα μυστικά ομορφιάς! - αυτοέκδοση). Έχει παρακολουθήσει συμμετάσχει σε ποικίλα συνέδρια εντός και εκτός Ελλάδας.

 

 

*Περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτήν και το έργο της, μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα της, http://www.acwa.info (AthenasCreativeWritingAcademy) και στο Facebook, Αθηνά Μαλαπάνη - Φιλολογικά Μαθήματα.

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις