Παιδιά και τεχνολογία




Γεια σας και σήμερα από εδώ αλλά σήμερα με ένα ακόμα διαφορετικό θέμα έναν προβληματισμό που έχω σε σχέση με τα παιδιά την τεχνολογία και την τηλεόραση . 

Αυτό άρχισα να το έχω εδώ και λίγο καιρό που απέκτησα και εγώ ένα μικρό τερατάκι και είδα με τον καιρό πόσο την μαγνητίζει η τεχνολογία . Επίσης το παρατήρησα και με την ανιψιά μου που είναι μόλις 6 μήνες μεγαλύτερη από την δικιά μου . Έτσι προβληματίστηκα και είπα να το ψάξω λίγο . 
Ναι το ξέρω θα πείτε για την ηλικία μας, που εμείς παίζαμε στις αλάνες και τα σχετικά ότι τα παιδιά των τελευταίων χρόνων είναι κολλημένα πάνω σε μια οθόνη και δεν ξέρουν να παίξουν.
Φτάνει πια με αυτή τη καραμέλα .Θα σας πω όμως το εξής τα σημερινά παιδιά γεννιούνται μέσα στην τεχνολογία και τους είναι κάτι φυσιολογικό δεν είναι σαν εμάς που είχαμε 2 κράτημα κανάλια τηλεόρασης και ένα Atari οποίος ήταν τυχερός γιατί εγώ προσωπικά δεν είχα . Ούτε παιχνίδια υπήρχαν τότε τόσα πολλά και διαφορετικά, και για να μην πείτε κάτι εγώ γεννήθηκα στην δεκαετία του 80’ και θα σας πω ότι εγώ ξεκίνησα υπολογιστές και μάθαινα DOS στα 10 μου στο σχολείο το οποίο ήταν δημόσιο στου Ζωγράφου . Φωτογραφική με φιλμ και τα σχετικά. Τώρα βγάζουμε φωτογραφίες selfie με την μικρή να στήνεται, τα κινητά δεν τις τα δίνουμε αλλά άμα τα βρει αλίμονο μας, τα παιχνίδια παιδότοπος το σπίτι σήμερα μάζευα παιχνίδια 1 ώρα , και το χειρότερο είναι η τηλεόραση που κολλάει δεν την ανοίγω και πολύ, μόνο όταν είναι άρρωστη με κάνει ότι θέλει και όταν έχει ανεξήγητη γκρίνια σπάνιο φαινόμενο.Ευτυχώς δεν τις αρέσει, γι αυτό που τρελαίνεται είναι για τα video clips και τα τραγούδια . 
Και τώρα το επιστημονικό κομμάτι : 
Τα παιδιά πλέον γεννιούνται πολύ ποιο έξυπνα από  τα παλιότερα χρόνια γιατί οι εποχές έχουν αλλάξει όπως η τεχνολογία και η γενετική και αλλάζουν συνέχεια. Όσο για το θέμα της ακτινοβολίας είναι μικρή και σας το λέω γνωρίζοντας και από σπουδές αλλά και λόγω επαγγελματικής κατάρτισης, και αν έχετε ενδοιασμούς έχετε πάντα ανοιχτό μια χαραμάδα από ένα παράθυρο η κάποιες ώρες τις ημέρας.Όσο για την τηλεόραση αυτές οι τηλεοράσεις που έχουμε πλέον στην σημερινή εποχή δεν έχουν καμία σχέση με τις παλαιότερες ούτε σε θέματα όρασης αλλά και ακτινοβολίας .
,Εκεί βέβαια θα σου πω ότι είναι καλό να είναι σε ασφαλές σημείο όχι πολύ κοντά και εννοείται όσο λιγότερο τόσο το καλύτερο για να μην συνηθίζει και μετά θέλει τηλεόραση .

Τώρα που θα φτιάξει ο καιρός μπορείτε να βγείτε πρωί και απόγευμα βόλτα στις κούνιες στα πάρκα με τα παιδάκια σας και να παίζετε. Εγώ αυτό κάνω χειμώνα καλοκαίρι .

Αυτά προς το παρόν έτσι για να μην έχετε και κάποιους ενδοιασμούς .

Μέχρι την επόμενη φορά να χαμογελάτε .

Νόνη. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις