4321 Paul Auster εκδόσεις Μεταίχμιο

Βιβλίο πρόταση .

4321 Paul Auster εκδόσεις Μεταίχμιο

Τώρα εσύ θα πεις καλά η πρώτη πρόταση για βιβλίο στο blog σου είναι αυτό ; Ναι γιατί ; Να σας πω την αλήθεια δεν το έχω ολοκλήρωση ακόμα γιατί έχω και ένα βάσανο μέσα στο σπίτι που βουτάει διαφορά και δεν με αφήνει ούτε να διαβάσω , ούτε να γράψω  . Είμαι σε κάτι ομάδες συνανάγνωσεις , σεμινάρια δημιουργικής γράφεις οπότε από  ότι καταλαβαίνετε είναι λίγο τρελαμένη και τρέχω. Αλλά είναι και  λίγο δύσκολο για μια μαμά να διαβάζει λίγο παραπάνω από ότι θα ήθελε .



4321 Paul Auster

Αυτό το βιβλίο με έχει μαγνητίσει και δεν θέλω να τα αφήνω από τα χέρια μου . Περιγραφή την ζωή ενός παιδιού του Άρτσι μέσα σε 4 διαφορετικές εκδοχές «Ιστορίες» αν και στην αρχή μου φάνηκε δύσκολο σαν ανάγνωσμα μετά κατάλαβα ότι δεν είναι και τόσο ότι απλός είναι θέμα οπτικής γωνίας .
Ωστόσο θα δείτε μέσα στο βιβλίο και κάποια ιστορικά γεγονότα για την Αμερική τα οποία είναι και μέχρι σήμερα συζητήσιμα .

Είναι ένα εξαιρετικό βιβλίο με πολύ ενδιαφέρον , κει μην σας φοβίζει το μέγεθος το διαβάζεις σαν νεράκι .

Αυτά προς το παρόν

Μέχρι την επόμενη φορά να χαμογελάτε .


Νόνη


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις