Το Γεγονός Annie Ernaux // review




 


Βιβλίο :Το γεγονός  

Συγγραφέας : Annie Ernaux

Εκδόσεις : Μεταίχμιο.

Έτος Έκδοσης : 2022 . 


Ποσό πόνο μπορεί να προκαλέσει ένα τόσο χαρούμενο γεγονός ; 

Μάλλον πολύ και μεγάλο για την πρωταγωνίστρια του βιβλίου μας . 

Ένα κορίτσι στην υπέροχη Γαλλία στην δεκαριά του 1960 μαθαίνει ότι είναι έγκυος και θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπη με τον νόμο αλλά και και με τα θέλω τις … 

Είναι μια ντροπιασμενη κοπέλα που θα κάνει αρκετές προσπάθειες ώστε να μπορέσει να αποβάλει αφού ο νόμος περί αμβλώσεων την καταδιώκει  . 

Δεν το ξέρει κανένας μόνο εκείνη και αυτός που του είναι αδιάφορο , το ίδιο αδιάφορο είναι και σε εκείνη , δεν το θέλει , δεν το νοιωθει και θέλει να το ξεφορτωθεί . 

Ο νόμος δεν μπορεί να τις δώσει το δικαίωμα να αποφασίσει και την αναγκάζει παρά την θέληση της . 

Θα βρεθεί άραγε λύση στο πρόβλημα της ;

Είναι ένα βιβλίο που σου προκαλεί μια αγωνία αν θα τα καταφέρει, εμένα μου προκάλεσε και μια γκρίζαδα στην ψυχή . Μου ερχόντουσαν όλες οι εικόνες από το βιβλίο γκρι λες και ζούσα μαζί της την απόλυτη καταστροφή . Γιατί μπορεί για εμένα να είναι χαρά αλλά δεν είναι για όλους το να αποκτήσουν ένα παιδί και ειδικά στην ηλικία που είναι η ηρωίδα του βιβλίου .

 

Αυτό το βιβλίο το διάβασα με την ομάδα με την ομάδα @inthesamebook . 

Αλλά είναι αρκετά μικρό όποτε το διάβασα με μια ανάσα … 


Μέχρι τώρα φέτος είμαι στα 28 λέτε να τα πιάσω τα 50 ; 


📚📚📚📚📚📚📚

Υ.Γ. Η υπέροχη  θήκη  είναι από την αγαπημένη μου Φίλη Βιβη κατά κόσμο @fancyowl

Μπορείς να το δεις ηλεκτρονικά και να πάρεις έκπτωση από το προφίλ μου .

 Link in bio  

@ta_vivlia_tis_nonis

Cu next review soon kisses 

Νόνη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις