Βιβλίο : Χρονοκαταφύγιο // Συγγραφέας: Georgi Gospodinov // Εκδοσεις : Ικαρος

 



Βιβλίο :  Χρονοκαταφύγιο

Συγγραφέας: Georgi Gospodinov

Εκδοσεις : Ικαρος @ikarosbooks 

Έτος έκδοσης : 2021


#Lastbookoftheyear #Βιβλιόφιλοι καλημέρα σας . Αυτό θα είναι το τελευταίο βιβλίο του 2021 .

Είναι ένα βιβλίο που το διαβάζουμε με την ομάδα του @inthesamebook και ρώτησα την φίλη μου @tostaki για να το αποκτήσω . 

Ο συγκεκριμένος κάθε φορά που τον διαβάζω μου προκαλεί ένα αίσθημα γλυκιάς μελαγχολίας και μια δόση νοσταλγίας . 


Είναι ένα βιβλίο που μου άρεσε αρκετά . 


Είναι από τα αναγνώσματα που θα πρέπει να δώσεις βάση γιατί εμένα μου έμαθε και πράγματα

Που δεν ήξερα … 

Αν δεν το έχεις διαβάσει να το διαβάσεις τώρα λογικά θα έχουμε και ποιο πολύ καιρό άμα μας ξανακλείσουν . 

Έχετε πάρει καινούργια βιβλία ;

Εγω δεν έχω βγει από το σπίτι. Και με 30000 κρούσματα που να πας κι ολας ; 

Αν και σήμερα θα βγω να πάω μέχρι το βιβλιοπωλείο το μικρό μου τερατάκι  μου ζήτησε βιβλίο όποτε θα πάμε μέχρι τον @pothitos_bookstores να πάρουμε βιβλιαράκια και μετά πάλι σπίτι για ζωγραφική , video games και φυσικά το επόμενο βιβλίο. 


Εσείς πως θα περάσετε την ημέρα σας ; 

Βγαίνετε καθόλου ;


Αυτά απο εμένα μεχρι την πόμενη φορά ...

Νόνη  //  @ta_vivlia_tis_nonis

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις