Βιβλίο :Στο Σπίτι // Συγγραφέας : Bryson Bill // Εκδόσεις : Μεταίχμιο

 



Βιβλίο :Στο Σπίτι

Συγγραφέας : Bryson Bill
Εκδόσεις : Μεταίχμιο
Έτος Έκδοσης : 2021


#Βιβλιοφιλοι μου αγαπημένοι καλημέρα και επιτέλους μια νέα εβδομάδα Ξεκινάει με ποιο αισιόδοξο feeling ,και μετα απο μια εβδομάδα του τρελού που περάσαμε , ελπίζω να γυρίσουμε στους κανονικούς μας ρυθμούς .Αυτούς που είχαμε τέλος πάντων πριν την Ελπίδα .

Αυτές τις μέρες ένα από τα βιβλία που διάβασα ήταν Το σπίτι του Βryson Bill και το διάλεξα λόγο του τρελού που επικρατούσε στο σπίτι μου .
Εγώ να δουλεύω η μικρή να τρέχει και να τσιροκοπάει και από πίσω ο μπαμπάς μας να την κυνηγάει, και μέσα σε όλα αυτά να περνάω και αξιολόγηση . Ένα τρελάδικο στην κυριολεξία .

Δεν θα μπορούσα να διαβάσω κάτι ποιό in the same time . Κάθε δωμάτιο την δικιά του ιστορία την δική του τρέλα . Ε κάπως έτσι και η δικιά μας .

Είναι από τα βιβλία που είναι χωρισμένο σε δωμάτια και μέσα από αυτό μας αφηγείται τη ζωή με χιούμορ αλλά και όλες τις πτυχές της .

Το βιβλίο είναι γραμμένο με πολύ αγάπη και πολύ αυθορμητισμό αυτό μου βγάζει και φυσικά το απόλαυσα παρά πολύ . Με έκανε να νιώσω όμορφα .

Δεν μπορώ να σου ποιό δωμάτιο μου άρεσε πιο πολύ γιατί μου άρεσε πολύ όλο το βιβλίο .

Υγ. Θα ήθελα να Ευχαριστήσω πολύ της εκδόσεις για την αποστολή του βιβλίου .

Θα μπει σίγουρα στα καλύτερα της φετινής χρονιάς αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς ακόμα και έτσι όπως έχει ξεκινήσει η χρονιά με βλέπω να διαβάζω πολλά βιβλία .

Εσείς πως την περάσατε την προηγούμενη εβδομάδα ; Τρελάδικο ή μόνο στο δικό μου επικράτησε όλοι η τρέλα ;



Μπορεί ο χιονιάς να πέρασε αλλα στο σπίτι μου επικρατεί ακόμα τρέλα ... 

Μέχρι την επόμενη φορά καλά να περνάτε και χαμογελάτε ειναι μεταδωτικό ...

Νόνη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις