Η Ευτυχία έχει πρόσωπο που έχω να δω πολύ καιρό και το έχω ξεχάσει

 


Η Ευτυχία έχει πρόσωπο που έχω να δω πολύ καιρό  και το έχω ξεχάσει .

 

Έχεις πιάσει ποτέ πάτο και δεν μπορούσες να το μοιραστείς ή να το διαχειριστείς ;

Έλα να πιαστούμε χεράκι χεράκι να δούμε που βγαίνει όλο αυτό .

Τον τελευταίο καιρό μου συμβαίνει το ένα στραβό   μετά το άλλο , είναι μέρες που δεν μπορώ να διαχειριστώ όπως και η σημερινή, γι αυτό και ζήτησα από την δουλεία να μην δουλέψω , μήπως καταφέρω και τα βάλω σε μία σειρά . (ούτε καν ).

Αυτό τον καιρό θέλω να πάρω την μικρή και να φύγω να μην μπορεί να με βρει κανένας και τίποτα , θα σου πω ότι δεν τρελάθηκα και ναι έχω τάσεις φυγής αλλά ποτέ μόνη μου . Το μόνο άνθρωπο που θέλω είναι το παιδάκι  μου, οι άλλοι με τον τρόπο τους έχουν κάνει τις επιλογές του . Ε και εγώ την δική μου .

Δεν θέλω να σε μαυρίσω αλλά αυτό το διάστημα είμαι χαρούμενη μόνο  μπροστά στο παιδί , όλοι την άλλη ώρα απλά περιφέρομαι . αν δεν το έχεις περάσει δεν μπορείς να με καταλάβεις.

Είναι διαστήματα στην ζωή μας  που όλα μας πάνε στραβά και ψάχνουμε από κάπου να πιαστούμε . Άλλοι το διαχειρίζονται ποιο εύκολα και άλλοι όχι .

Όλο αυτό το διάστημα με πληγώνουν οι ποιο δικοί μου άνθρωποι και το χειρότερο είναι ότι δεν το καταλαβαίνουν  και είναι σαν να μην συμβαίνει τίποτα  γι αυτούς αλλά εμένα ποιος με ρώτησε ; κανένας .

Και μένω πάντα με ένα γιατί ;

Και θα πω και κάτι  ακόμα προσπάθησα να το διαχειριστώ διάβασα και βιβλία αυτοβελτίωσεις άμα πιάσεις πάτο όμως  shut

Ιδανικά θα ήθελα να πάω το χρόνο πίσω αλλά αυτό δεν γίνεται .

Να εύχεστε μην κάνω ένα μπαμ και εξαφανιστώ .

Αυτά μέχρι την επόμενη φορά .

Και μη ξεχνάτε εκεί έξω έχουμε καρδία και πονάει και αυτή .     

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις