Βιβλίο :STOP DOING THAT SH*T

 

Βιβλίο :STOP DOING THAT SH*T

Συγγραφέας : GARY JOHN BISHOP

Εκδόσεις : ΕΣΟΠΤΡΟΝ

Έτος Έκδοσης : 2019

 

#Βιβλιοφιλοι μου αγαπημένοι καλησπέρα και καλή χιονισμένη εβδομάδα να έχουμε .

Σήμερα επέλεξα να ξεκινήσω την εβδομάδα μα αυτό το μικρό αλλά τεράστιο turbo boost  και γιατί το λέω αυτό ; Ήμουν από αυτούς που έλεγα ότι δεν θα διαβάσω ποτέ βιβλία αυτοβελτίωσης γιατί δεν με εκφράζουν , λάθος μέγα λάθος .

Όσο καλά και να είσαι στην ζωή σου κάποια στιγμή σου ανατρέπονται κάποιες σταθερές που έχεις και από κάπου πρέπει και θέλεις να πάρεις δύναμη .

Έτσι και εγώ εκεί που χάζευα στο instagram μου πετάχτηκε αυτό το βιβλίο στην οθόνη μου και έλεγε STOP DOINH THAT SH*T , και λέω οκ αυτό πρέπει να το διαβάσω χθες.

 

Επικοινώνησα με τον εκδότη που πραγματικά είναι ευγενέστατη τους είπα ότι ταυτίζομαι με τον τίτλο και μου είπαν ότι μου το στέλνουν άμεσα . Έτσι και έγινε . Μόλις το παρέλαβα , ανοίγω και διαβάζω την πρώτη σελίδα και λέω μάλιστα . Πόσο λάθος έκανα όλο αυτό τον καιρό που δεν διαβάζω τέτοια βιβλία .

 Για να σας πω την αλήθεια ήταν ένα χέρι που μου έδωσε ώθηση και όρεξη να κάνω πράγματα που είχα καιρό να κάνω . Με βοήθησε να δω κάποια πράγματα με άλλο μάτι να νοιώσω καλύτερα.

Μέσα από αυτό θα πω για μια ακόμα φορά στην ζωή μου ποτέ μην λες ποτέ .

 

Ένα βιβλίο που θα σε βοηθήσει να κάνεις ένα νέο ξεκίνημα στην ζωή σου , και να δεις τα πράγματα σίγουρα διαφορετικά .

  

Επίσης θα ήθελα  να ευχαριστήσω τις εκδόσεις  για την δωρεά του βιβλίου ! 

Εμένα μου έκανε πολύ καλό  το συγκεκριμένο βιβλίο .

Αν δεν το έχεις διαβάσει και είσαι κάπως η νοιώθεις πως όλα σου πάνε στραβά θα σου πω το απλό διάβασε το .

 

5/5


Αυτά μέχρι ην επόμενη φορά . 

Θα τα ξαναπούμε σύντομα .

Αν θες να με βρείς στο instagram είμαι τα @ta_vivlia_tis_nonis

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις