Romy Haussmann Καλό μου παιδί // review






Τίτλος : καλό μου παιδί 
Συγγραφέας : Romy Haussmann
Εκδόσεις : Μεταιχμιο
Έκδοση : Νοέμβριος 2020


 

 

Έχει χαθεί πολλά χρόνια η Λένα ζει σε μια καλύβα στο δάσος , μαζί με τον άντρα της και τα παιδιά τις . Η ζωή της μια άβυσσο . Μια ζωή με πρόγραμμα ,που είναι  προκαθορισμένα τα πάντα , μια ζωή δύσκολη . Ο πατέρας μέριμνα για τα πάντα , για την τροφή τους ,την ασφάλεια τους και την μόρφωση τους. Για όλα χωρίς καμία πρωτοβουλία , όλα πρέπει να γίνονται στην ώρα τους και με χρονομέτρηση  . Τα παιδιά πρέπει να έχουν μια μητέρα , μια οποιαδήποτε μητέρα , με οποιοδήποτε κόστος , ότι και να γίνει , τα παιδιά χωρίς αντίσταση τα δέχονται όλα . Και κάπως έτσι κυλάει η ζωή όλων . 

 

Και όλα αυτά στην καλύβα μέσα στο δάσος . 

 

Είναι ένα βιβλίο που σίγουρα δεν μπορείς να γράψεις πολλά για να μην κανείς spoiler .

 

/5

 

Εδώ είναι η άποψη μου .

 

Όταν το ξεκίνησα και διάβασα την πρώτη σελίδα είπα μάλιστα σε βάζει κατευθείαν στο ψητό αλλά μετά χαλάρωσε λίγο . 

 

Στην αρχή είχα νεύρα πολλά , τσαντίλα αλλά με μπέρδεψε κι όλας αν το διαβάσεις θα καταλάβεις , έχω ένα κακό ότι διαβάζω είναι σαν να το ζω εγώ η ίδια και γι’αυτό τα νεύρα . Το βιβλίο μπορείς να το πεις σκληρό , περιγραφικό , συγκλονιστικό , αγωνιώδης  αλλά και τρομακτικό , έχει ότι πρέπει να έχει ένα δυνατό βιβλίο  . Έχει ωραία ροή και κυλάει γρήγορα ,και λόγο του περιεχομένου σίγουρα δεν θα το βαρεθείς .

 

Εγώ Το περίμενα πολύ καιρό , ένα τέτοιο βιβλίο πραγματικά έλειπε από την βιβλιοθήκη μου . 

Η συγγραφέας έχει το χάρισμα να σε βάζει μέσα στο βιβλίο να σε κάνει να το ζεις και αυτό για εμένα παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο σε ένα βιβλίο .  

 

Το διάβασα και πραγματικά μπαίνει στην πεντάδα  της χρονιάς

 

Αν διαβάζεις θρίλερ πρέπει να το διαβάσει , σαν αυτό κανένα πραγματικά .

 

Για πες μου αν το διάβασες ; Και αν ναι πως  σου φάνηκε ;

 

 

Μέχρι την επόμενη φορά πρόσεχε που πηγαίνεις βόλτες .

 

Νόνη .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις