Σώσε με _ Δημήτρης Σίμος _ review







Τίτλος: Σώσε με
Συγγραφέας: Δημήτρης Σιμος 
Έκδοση : 2020
Εκδόσεις : Μεταίχμιο 

Η  Νικόλ ήταν  έτοιμη να ξεκινήσει για το καθιερωμένο τις ταξίδι κάθε χρόνο εκείνη την ημέρα από ανάγκη αλλά και από υπόσχεση  βρίσκεται στην γενετηρα της στο Κρυφό . 

Από όταν πέθανε  ο πατέρας της εκείνη και οι αδελφές της πάντα μαζί με την μητέρα τους τρώγανε όλες μαζί . Ήταν προς τιμή του πατέρα της αλλά και το μνημόσυνο που του εκαναν κάθε χρόνο . 

Η Νικόλ πέρα από το μνημόσυνο του πατέρα της δεν πηγαίνει στο χωριό από τότε που έφυγε για να σπουδάσει στην Καλών τεχνών. Δεν ήθελε να επιστρέψει , της άρεσε η Αθήνα την αγάπησε και εκεί πλέον ήταν η δουλειά της .

Έτσι όπως κάθε χρόνο ήρθε η περίοδος για το προγραμματισμένο ταξίδι της . Όταν έφτασε στο κρυφό  , Πρώτα πήγε στην αδελφή της στο μαγαζί για να την δει και μετά πήγε  στην μάνα της .
Την μικρή της αδελφή θα την έβλεπε την επόμενη μέρα και μια μέρα πριν το μνημόσυνο . 

Όλα κυλούσαν βάση προγράμματος αλλά εκείνη τη μέρα, την ημέρα του μνημοσύνου είχε πολύ άσχημο καιρό και ετσι έγινε κάτι αναπάντεχο, κάτι που θα ταράξει όλοι την οικογένεια και θα βγουν διάφορα στην επιφάνεια που ήταν καλά κρυμμένα για χρόνια  . 

⭐⭐⭐⭐⭐ / 5 

Πριν λίγο καιρό έλεγα ότι φέτος δεν διάβασα κάτι το οποίο να το λατρέψω δεν ήταν σαν το 2019 που διάβασα πολύ ωραία βιβλία , μέχρι που έπιασα στα χέρια μου αυτό και όλα ανατράπηκαν και μπήκε στην 10 με τα αγαπημένα μου ! 
Είναι ένα βιβλίο που έχει αγωνία , το διαβάζεις με μια ανάσα , δεν θέλεις να το αφήσεις από τα χέρια σου και θα σε αφήσει και λίγο με το στόμα ανοιχτό και αυτό γιατί το συνηθίζει ο Συγγραφέας. Είναι ένα πάρα πολύ καλό αστυνομικό βιβλίο και αυτό που με κάνει ακόμα ποιο πολύ να  χαίρομαι ακόμα περισσότερο είναι ότι είναι από ένα νέο παλικάρι που σίγουρα έχει να δώσει πολλά στην συγγραφή .
Αν και για να πω την αλήθεια γιατί δεν μου αρέσουν και τα ψέματα . Για τον Δημήτρη Σίμο άκουσα περίπου 1 χρόνο πριν και ήμουν πολύ επιφυλακτική στην αρχή . Δεν ξέρω το γιατί αλλά ήμουν . Ξαφνικά άρχισα να τον βλέπω παντού και να ακούω τα καλύτερα . Έτσι και εγώ λέω δεν μπορεί θα πάρω να διαβάσω το ένα βιβλίο και βλέπουμε και είδα . Έχω όλα τα βιβλία του πλέον τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους στο είδος του για τα δικά μου πάντα γούστα .

Τώρα περιμένω το επόμενο όλο αγωνία ! 

Αυτά βιβλιοφάγοι μου από εμένα μέχρι την επόμενη φορά να προσέχετε που περπατάτε και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε .

Νόνη



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις