Book & Review tour :“Ο Διάβολος των Χριστουγέννων”

 Book & Review tour & a Giveaway:Ο Διάβολος των Χριστουγέννων



Τίτλος:  “Ο Διάβολος των Χριστουγέννων


Συγγραφέας: Βούλα Γκεμίση


Κατηγορία:Μυθιστόρημα 

 

Εκδόθηκε: 2020 - 215 σελίδες




Περίληψη

Εκείνη η νύχτα είναι καταλυτική για τη νεαρή Αμαλία.

Στο Χριστουγεννιάτικο πάρτι της σχολής της, όλα μοιάζουν ιδανικά, όταν την ώρα που πάνω από τους ξέφρενους ήχους ακούγονται μόνο οι φωνές των συμφοιτητών της να μετράνε αντίστροφα αποχαιρετώντας τον παλιό χρόνο πανηγυρικά.

Μια σκιά καραδοκεί στην ταράτσα του αμφιθεάτρου και την ώρα που τα δευτερόλεπτα κλείνουν την αλλαγή του χρόνου, ξεκινάει να διαπερνά το πλήθος σχεδόν αστραπιαία. Κολλάει πάνω στη σάρκα της κόβοντας της την ανάσα. Η σκιά γίνεται «ένα» μαζί της και αμέσως πέφτει λιπόθυμη μπροστά στην κοινή θέα των συμφοιτητών της.

Η σιωπή αγκαλιάζει το χώρο.

Τα παιδιά σχηματίζουν έντρομα ένα τεράστιο κύκλο γύρω της. Κάποια από αυτά προσπαθούν να τη συνεφέρουν.

Όταν καταφέρνει να ανοίξει τα μάτια της, τίποτα όμως δε θα είναι πια το ίδιο.

*Και αν υπάρχει Διάβολος... Ίσως η μόνη του μάχη να είναι αυτή έναντι στο Θεό.



Links: makestorytelling | goodreads |






Link αγοράς: makestorytelling  |


Διαγωνισμός




Το fancyowl.gr σε συνεργασία με τον συγγραφέα Βούλα Γκεμίση  @voulagkemisi

ετοίμασαν έναν Instagram διαγωνισμό στο προφίλ της @zoipappa_beatha


Τα δώρα του νικητή είναι ένα αντίτυπο του βιβλίου “Ο Διάβολος των Χριστουγέννων” και μία θήκη για σελιδοδείκτες από το @fancyowl.gr. Ο διαγωνισμός λήγει στις 14/09/2020.


Καθόλη τη διάρκεια της παρουσίασης μπορείς να αποκτήσεις το βιβλίο σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή στο site makestorytelling.com χρησιμοποιώντας το κουπόνι 2fancy κερδίζοντας επιπλέον έκπτωση 2€ στην ήδη υπάρχον προσφορά. 



Συνέντευξη με την συγγραφέα

(ερωτηματολόγιο μίνι συνέντευξη)


pinkALibre

Τι συμβολίζει ο διάβολος σε αυτό το βιβλίο;


Με την ευρύτερη έννοια της λέξης και του βιβλίου  ο “Διάβολος” συμβολίζει τον προσδιορισμό του κακού. Με την χαρακτηριστική έννοια  της πλοκής, η λέξη αυτή συνδέει την Εκκλησία και τον Σατανισμό όπου μέσα από την ιστορία γίνονται “ένα”. Ολόκληρος ο τίτλος “ο Διάβολος των Χριστουγέννων” συνδέεται άμεσα με ένα πρόσωπο της ιστορίας όπου και είναι η πηγή του κακού και ξεκινάει μία μάχη έναντι στο καλό. 



book_observatory_

Από που αντλείτε έμπνευση;


Κυρίως από τις εικόνες. Οι φωτογραφίες γενικά ξεκλειδώνουν την έμπνευση μου. Έπειτα από την ανασκόπηση που κάνω μέσα μου εστιασμένη στην ψυχολογική μου διάθεση για το τι θα ήθελα να διαβάσω σαν αναγνώστης τη δεδομένη στιγμή. Άλλοτε από τους ανθρώπους γύρω μου με βάση τον έντονο προβληματισμό μου για αρκετά κοινωνικά φαινόμενα που με απασχολούν. Κυρίως εστιάζω στην συμπεριφορά των ανθρώπων. 



emilysbookland

Ούσα συνονόματη δεν μπορώ παρά να ρωτήσω, γιατί επιλέξατε το όνομα Αμαλία για την ηρωίδα του βιβλίου;


Θα σου εξομολογηθώ λοιπόν ότι το όνομα αυτό το κρατούσα πολύ καιρό σαν χαρακτήρα μέσα μου για μία τέτοια πλοκή. Το όνομα “Αμαλία” μου βγάζει μία αγνότητα. Νομίζω ταιριάζει απόλυτα στην πρωταγωνίστρια μου και πόσο μάλλον όταν εκείνη είναι ένα ανυποψίαστο παιδί για όσα της συμβαίνουν. Ήθελα να διατηρήσω την αντίθεση που έχει να κάνει με την αλλαγή της προσωπικότητας της μιας και η συγκεκριμένη κοπέλα δαιμονίζεται. 



iliadamichailidi

Είναι η πρώτη σας συγγραφική δουλειά?


Δεν είναι η πρώτη μου συγγραφική δουλειά. Έχω γράψει μία σειρά από βιβλία διαφορετικών κατηγοριών. “Ο Διάβολος των Χριστουγέννων” είναι το πρώτο βιβλίο μου στο συγκεκριμένο είδος. Σε έντυπη μορφή υπάρχει το “Λίγο Σεξ Ακόμη, Παρακαλώ!” - μία αισθηματική κωμωδία - κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Maradelbooks. “Το Μυστικό Ενός Αγγέλου” - στην κατηγορία Φαντασίας - κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πηγή και σύντομα έρχεται και το “Στον Ιδανικό Κόσμο της Σοράγια” - στην κατηγορία Κοινωνικό Δράμα. Το τελευταίο βιβλίο υπάρχει ήδη σε ebook στην αγγλική του έκδοση. Επίσης, έχω μία σειρά από διαθέσιμα Δωρεάν βιβλία στην εφαρμογή του wattpad σε εφηβικά, κοινωνικά, ρομαντικά. Όλα τα βιβλία μου αλλά και περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί κάποιος να βρει στην προσωπική μου σελίδα makestorytelling.com, όπου μπορεί να προμηθευτεί και τα βιβλία μου (έντυπα και ηλεκτρονικά) ενυπόγραφα.



lefkisbooks

Είχατε από μικρή ονειρευτεί να γίνετε συγγραφέας??


Υποσυνείδητα, ναι. Γνώριζα πάντοτε ότι θα ασχοληθώ με την συγγραφή. Μιας και διατηρούσα ημερολόγιο από το δημοτικό και εκεί είχα γράψει την πρώτη μου ιστορία. Αφορμή στο να το δω πιο σοβαρά και να ξεκινήσω να δημοσιοποιώ τις ιστορίες μου στάθηκε μία υπόσχεση που είχα δώσει κάποτε στον πατέρα μου και ήταν λάτρης των ιστοριών μου. Ο ίδιος άλλωστε έγραφε στίχους και ποίηση. Κατά κάποιο τρόπο λοιπόν του το χρωστούσα! 



@z.i.z.e.t

Πώς προέκυψε το ενδιαφέρον για το ψυχολογικό θρίλερ;


Είναι μία εσωτερική ανάγκη κατά βάση. Επειδή γράφω διαφορετικές κατηγορίες ιστοριών και αρκετοί με ρωτάνε πως το κάνω αυτό, χαίρομαι που μου δίνεις τη δυνατότητα να πω ότι ακόμα αναζητώ την συγγραφική μου ταυτότητα. Ίσως να μην την ανακαλύψω και ποτέ λόγω της χαοτικής φύσης μου που με κάνει να βλέπω κάθε είδος σαν πρόκληση. Το σωστό θα ήταν να έχω καταλήξει αλλά εγώ νιώθω ανήσυχο πνεύμα στο να περιορίσω την έμπνευση μου. Οπότε, γράφω ότι με εκφράζει και αυτό νομίζω ότι είναι και το πιο δυνατό κομμάτι στην συγγραφή ανεξάρτητα από το αν έχει οριστεί συγγραφική ταυτότητα. Θέλω να νιώθω “ελεύθερη” μέσα από την γραφή μου. Νόμιζα λοιπόν ότι ένα θρίλερ θα ήταν μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις μου τη δεδομένη στιγμή που το έγραφα. 







@zoipappa_beatha

Πριν γράψετε ένα βιβλίο κάνετε σχεδιάγραμμα ή ανακαλύπτετε την ιστορία γράφοντας;


Ξεκάθαρα ανακαλύπτω την ιστορία γράφοντας. Είμαι επηρεασμένη μόνο από το ένστικτο μου και στην πορεία δουλεύω τους ήρωες και την στρατηγική πάνω στην πλοκή. Αλλά παρασείρομαι ευχάριστα από την πλοκή κάθε βιβλίου. Αγαπώ κάθε ήρωα μου ξεχωριστά. Είναι κομμάτι δικό μου άλλωστε.


insatiable readings

Οι ήρωες των βιβλίων σας έχουν προδιαγεγραμμένη πορεία την οποία γνωρίζετε και ακολουθείτε ως την τελευταία σελίδα ή υπάρχει πιθανότητα «αυτονόμησής» τους κατά τη διάρκεια συγγραφής του βιβλίου;


Η απάντηση είναι κάπου στη μέση. Τις περισσότερες φορές αφήνομαι σε εκείνους στο να με οδηγήσουν εκεί που επιθυμούν. Το “χτίσιμο” των ηρώων στην εξέλιξη της πλοκής είναι ένα τελείως ξεχωριστό κομμάτι μέσα μου και η δομή στο να τους φτάσω σε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα κάποιες φορές ίσως να αποτελεί και κομμάτι έρευνας ή ψυχολογικής αποκρυπτογράφισης. Σχεδόν όμως από το ξεκίνημα της ιστορίας σε γενικό πλαίσιο έχω ορίσει το τέλος τους για το που θα οδηγηθούν, εκείνοι όμως μου δείχνουν το δρόμο που θέλουν να ακολουθήσουν. Συχνά η αρχική μου σκέψη μπορεί να αλλάζει στην πορεία χωρίς όμως να έχει και μεγάλη απόκλιση. 



nonouka_book_lover

ποια εποχή γράφεται με περισσότερη έμπνευση ; 


Το ωραίο της έμπνευσης είναι ότι έρχεται σε απροσδιόριστο χρόνο. Παρόλα αυτά, σαν εποχή αγαπώ πολύ την Άνοιξη και το Φθινόπωρο. Τις θεωρώ δύο μεταβατικές εποχές σε όλα… 



social_lurking

Ποιος συγγραφέας πιστεύετε ότι σας έχει επηρεάσει περισσότερο;


Δεν έχω κάποιο συγγραφέα ως πρότυπο. Να παραδεχτώ λοιπόν ότι δεν διάβαζα μυθιστορήματα. Οι αναγνωστικές μου προτιμήσεις βασίζονται σε βιβλία ψυχολογίας, παιδοψυχολογίας, αυτοβελτίωσης και προσωπικής ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια ξεκίνησα να διαβάζω μυθιστορήματα και αυτό γιατί θέλω να αποκτήσω περισσότερη γνώση και μεγαλύτερο μέτρο σύγκρισης. Οι συγγραφείς που θαυμάζω και αγαπώ τα έργα τους δεν έχουν να κάνουν με το είδος που γράφω. Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο Καζαντζάκης και ο Ντοστογιέφσκι, αλλά δεν νιώθω ότι έχω επηρεαστεί από τον τρόπο γραφής τους. 





ikaria_books_and_chocolate

Έχετε κάποιο αγαπημένο σημείο, μέσα ή έξω από το σπίτι, όπου σας αρέσει να κάθεστε και να γράφετε;


Έχω τις συγγραφικές “γωνιές” μου - όπως τις ονομάζω. Μία από αυτές, είναι το υπνοδωμάτιο μου όπου το παράθυρο μου βλέπει στη θάλασσα και είναι πάντα μία πολύ καλή συντροφιά για εμένα το να ακούω τα κύματα της θάλασσας και το να ηρεμώ στο να εμπνευστώ την εξέλιξη των ηρώων αλλά και της πλοκής. 




Bookworms _worldwide

Βασίζονται κομμάτια του βιβλίου σε πραγματικά γεγονότα;


Βάση έρευνας θα πω ότι κάποια στοιχεία βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα και αυτό γιατί είναι πληροφορίες που κατάφερα να συγκεντρώσω. Σοκαριστικές πληροφορίες και για εμένα την ίδια. Η όλη ιστορία όμως αποτελεί εύρημα της φαντασίας μου. Όπως και οι ήρωες φυσικά. Γνωρίζω ότι το θέμα που προσεγγίζω είναι αρκετά ευαίσθητο και προσπάθησα να αποδώσω - όσο μπορούσα - ισορροπία ανάμεσα στους δύο κόσμους. Σατανισμός & Εκκλησία γίνονται ουσιαστικά μία γροθιά. Ωστόσο, η βάση της ιστορίας έχει να κάνει καθαρά με την αγάπη και το διακρίνει κάποιος μόνο όταν μπει στη διαδικασία να αποκρυπτογραφίσει πολλά σκοτεινά σημεία της. Από την περίληψη, το εξώφυλλο ή τον τίτλο ίσως να μην καταλαβαίνει κάποιος αυτό που αναφέρω τώρα. 



Authoring Melodies

Παρατηρούμε μια αλλαγή στη θεματολογία σε σχέση με το προηγούμενο βιβλίο σου. Αποτελεί αυτό μια γενική στροφή στο έργο σου ή έναν απλό πειραματισμό;


Η αλλαγή στη θεματολογία έχει να κάνει ξεκάθαρα με την χαοτική φύση μου. Έχω γράψει αρκετά βιβλία και όλα είναι διαφορετικών κατηγοριών. Δεν νομίζω να μπω στη διαδικασία να περιορίσω ποτέ την φαντασία μου σε ένα συγκεκριμένο είδος. Μου είναι αρκετά δύσκολο. Θα πω με όλη την ειλικρίνεια που με χαρακτηρίζει,  ότι δεν επικρατεί καμία στρατηγική σκέψη για την συγγραφική μου ταυτότητα. Έχω ανακαλύψει και έχω αποδεχτεί όλες τις πλευρές που μπορεί να έχω σαν άνθρωπος και αυτό δείχνει ξεκάθαρα και την όποια εσωτερική “δουλειά” μπορεί να έχει κάνει η επιρροή μου από τις αναγνωστικές προτιμήσεις μου πάνω στην ψυχολογία. Όσα χρόνια και αν περάσουν, κάθε βιβλίο μου θα αποτελεί έναν πειραματισμό - πρόκληση για εμένα. Με αφορμή την ερώτηση σου λοιπόν, καταφέρνω να το παραδεχτώ αυτό που αναφέρω και στον ίδιο μου τον εαυτό σήμερα. Δεν θέλω να μπω σε μονοπάτια “τακτικής”. Ούτε να φτιάξω κάποιο “συγγραφικό προφίλ”. Όχι τουλάχιστον προς το παρόν γιατί δεν νιώθω έτοιμη στο να το κάνω. Θέλω να είμαι ελεύθερη στο να γράφω ότι επιθυμώ τη δεδομένη στιγμή. Ίσως να μην είναι σωστό, αλλά είναι η αλήθεια μου.  



Aggelina Papathanasiou

Ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε ως νέα συγγραφέας;


Αρχισα να ξαναγράφω το 2018 - μετά από πολλά χρόνια που το είχα αφήσει - και τότε άρχισα να δημοσιοποιώ τις ιστορίες μου. Είμαι πολύ νέα ακόμα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη στις “δυσκολίες”. Παρόλα αυτά, υποψιάζομαι ότι μία βασική δυσκολία σε έναν πρωτοεμφανιζόμενο δημιουργό ιστοριών είναι ο τρόπος διαχείρισης των έντυπων βιβλίων του με τον προσωπικό του αγώνα που ξεκινάει στο προωθητικό κομμάτι. Μεγάλος βαθμός δυσκολίας αποτελεί και η εποχή που διανύουμε γιατί αυτό περιορίζει τους προωθητικούς ορίζοντες. Έχουν ακυρωθεί οι μεγαλύτερες εκθέσεις στη χώρα μας, υπάρχει περιορισμός στα άτομα μέσα στα καταστήματα - βιβλιοπωλεία, οι όποιες βιβλιοπαρουσιάσεις επίσης είναι περιορισμένες με βάση τα μέτρα. Μας έχει μείνει ουσιαστικά μόνο ο διαδικτυακός χώρος να γνωστοποιήσουμε την δουλειά μας και ευτυχώς υπάρχουν αξιόλογες ομάδες και βιβλιοφάγοι που αγαπάνε το βιβλίο ουσιαστικά και δεν το προσεγγίζουν επιδερμικά. Δυσκολία αποτελεί πάντα το γεγονός ότι χρειάζεσαι σαν πρωτοεμφανιζόμενος συνεχώς χρόνο στο να σε αποδεχτεί το αναγνωστικό κοινό. Πράγμα που δεν σου διασφαλίζει ότι θα αρέσει και η δουλειά σου. Για εμένα, ένα δύσκολο και ταυτόχρονα πολύ βασικό κομμάτι του βιβλίου είναι επίσης το εξώφυλλο. Και επειδή είμαι ένας άνθρωπος που έχω δουλέψει στην εικόνα, δεν αφήνω τίποτα στην τύχη του, θέλω να έχω την επιμέλεια στα εξώφυλλα των βιβλίων μου και να είναι όπως τα έχω ονειρευτεί για το καθένα. Ευτυχώς, βρίσκω ανταπόκριση και καλή συνεργασία πάνω σε αυτό. Διαφορετικά, δεν προχωράω σε έκδοση.  









Γνωρίστε την συγγραφέα Βούλα Γκεμίση




Η Γκεμίση Βούλα κατάγεται από την Καλαμπάκα Τρικάλων. Μεγάλωσε και ζει μόνιμα στη Σητεία Κρήτης. Με σπουδές και επαγγελματική εμπειρία στο ενεργητικό της σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing και Εκπαιδεύτρια Υπολογιστών ξεκίνησε ερασιτεχνικά την ενασχόληση της με τη συγγραφή μέσα από διαφορετικές κατηγορίες ιστοριών, που αρχικά δημοσιοποίησε στην παγκόσμια ηλεκτρονική πλατφόρμα του wattpad. Οι ιστορίες της αγαπήθηκαν πολύ γρήγορα από το κοινό και το πρώτο έντυπο βιβλίο της έρχεται με μία χιουμοριστική ρομαντική ιστορία που φέρει τον τίτλο «Λίγο Σεξ Ακόμη, Παρακαλώ!» Ακολουθεί το δεύτερο σε σειρά έντυπο βιβλίο της στην κατηγορία μυστηρίου – φαντασίας με τίτλο «Το Μυστικό Ενός Αγγέλου», μία σειρά από e-books & έντυπα, καθώς και δωρεάν διαθέσιμα μυθιστορήματα, διηγήματα & Short Stories. Όλα τα βιβλία της μπορείτε να τα βρείτε ενυπόγραφα ή μη στην προσωπική σελίδα της makestorytelling.com 



Social Media Links:  makestorytelling.com  | goodreads | facebook  |  instagram  |   







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις