Παρουσίαση βιβλίου : “Ο χορός μιάς μοναχικής καρδιάς” του Γιώργου Δερβεντλή

Book & Review tour & a Giveaway: “Ο χορός μιάς μοναχικής καρδιάς” του Γιώργου Δερβεντλή



Τίτλος: Ο χορός μιας μοναχικής καρδιάς
Συγγραφέας: Γιώργος Δερβεντλής
Κατηγορία: Μυθιστόρημα
Εκδόσεις Bookstars
Εκδόθηκε: 2018 - 137 σελίδες

Μοναξιά... πόσο μπορεί ένας άνθρωπός να ζήσει μόνος;
Στιγματισμένοι από τις κακουχίες που τους χάρισε απλόχερα η ζωή,
ένας άντρας και μια γυναίκα προσπαθούν να βρουν έναν τρόπο λύτρωσης από τον φαύλο,
καταστροφικό κύκλο που είναι κλεισμένοι.
Μπλεγμένοι σ' έναν κόσμο διαφθοράς και λάθος αποφάσεων, προσπαθούν να βρουν την
αλήθεια που κρύβουν πίσω από τα ψεύτικα, γελαστά και θλιμμένα, προσωπεία.
Πόσο εφικτό είναι άραγε; Πόσο θα μπορέσουν να μείνουν μακριά από το λάθος;
Και ως που θα μπορέσουν να φτάσουν ώστε να επιτύχουν το μερίδιο ζωής
που τους αξίζει;
Ο χορός μιας μοναχικής καρδιάς - μια κατάβαση στο ψυχικό ζόρι που μας γεννούν
οι καταχρήσεις - μια ματιά στην ολέθρια μοναχικότητα.










Διαγωνισμός
(εικόνα διαγωνισμού+facebook Link)


Το fancyowl.gr σε συνεργασία με τον συγγραφέα Γιώργο Δερβεντλή
@georgederventlis ετοίμασαν έναν Instagram διαγωνισμό στο προφίλ της
“nonouka_books_lover”. Τα δώρα του νικητή είναι ένα αντίτυπο του βιβλίου
“Ο χορός μιας μοναχικής καρδιάς” και μία θήκη για σελιδοδείκτες
από το @fancyowl.gr. Ο διαγωνισμός λήγει στις 12/05/2020.




Συνέντευξη με τον συγγραφέα
(ερωτηματολόγιο μίνι συνέντευξη)

Ο χορός μιας μοναχικής καρδιάς του Γιώργου Δερβεντλή


@b00k_lab
Από πού εμπνευστήκατε και γράψατε για το θέμα της μοναχικότητας;

Αποφάσισα να γράψω για την μοναχικότητα γιατί είναι ένα αίσθημα
που το ζω αρκετά, όντας ναυτικός. Οι μήνες που βρίσκομαι μακριά
από αυτά που αγαπώ με μόνη παρηγοριά ένα τηλέφωνο για να
ακούσω τους δικούς μου ανθρώπους, είναι αρκετά μοναχικοί.

@zoipappa_beatha
Τι είδους έρευνα κάνετε πριν ξεκινήσετε να γράφετε το βιβλίο;

Το βιβλίο μου πήρε τέσσερα χρόνια για να γραφτεί. Μέσα σ’ αυτά
τα χρόνια προσπάθησα να βρω ό, τι μπορούσα για τις ψυχικές
νόσους, τα συμπτώματα και τις παρενέργειες, τα φάρμακα που
χρειάζονται και τις επιπτώσεις, τους τρόπους αντιμετώπισης και
συμπεριφοράς, των ναρκωτικών και των καταχρησεων. Ήθελα
να προσεγγίσω το θέμα όσο πιο πιστά γίνεται, να μπω για λίγο
μέσα στα ρούχα των ηρώων και να νιώσω ό, τι θα ένιωθε κα
ι ο καθένας σε μια παρόμοια κατάσταση.

@nonouka_books_lover
Από που εμπνευστήκατε την ιστορία του βιβλίου σας ;

Πριν ξεκινήσω να σχηματιζω στο μυαλό μου την ιστορία και τι ήθελα να πω,
είχα περάσει μια αρκετά δύσκολη περίοδο με πολλά σκαμπανεβάσματα.
Αυτό που με ενέπνευσε για να ξεκινήσω, όσο αστείο και αν ακούγεται,
ήταν  ένα πολύ ζωντανό όνειρο όταν βρισκόμουν εν πλω.  

@Booklittledreamer
Πιστεύετε ότι η καρδιά μπορεί να γιατρευτεί ακόμα και εάν οι κακουχίες συνεχίζουν να την κυνηγούν;

Όπως όλα πάνω στο σώμα μας γιατρεύονται, έτσι και η καρδιά μπορεί να γιατρευτεί.
Χρειάζεται, πάνω απ’ όλα ένα σωστό και υγιές πλαίσιο για να γίνει σωστά,
μιας και η καρδιά μας είναι ένας μυς που θυμάται και ραγίζει. 

@Ikaria_books_and_chocolate
Έχετε κάποιο αγαπημένο σημείο, μέσα ή έξω από το σπίτι, που σας εμπνέει να καθίσετε και να γράψετε;

Δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση, αρκεί να έχω έμπνευση φυσικά.
Ακουστικά στα αυτιά, έμπνευση και όρεξη.
 Να φανταστείτε έχω γράψει μέχρι και στο κινητό μου τηλέφωνο,
είχα βρει την λύση για κάποιο διήγημα μου. 

@Emilys Bookland 
Η ιστορία σας βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα;

Θα μπορούσε, όμως όχι.

@silverchildsbooks
Πώς αποφασίσατε ν' ασχοληθείτε με το ευαίσθητο ζήτημα των καταχρήσεων και των ναρκωτικών;

Τα ναρκωτικά και οι καταχρήσεις είναι μια λαίλαπα που στιγματίζει το μυαλό,
το σώμα και την υπόσταση ενός ανθρώπου. Πιστεύω πως είναι ένα ζήτημα του
οποίου τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ζωντανά στους δρόμους, σε πολλές
περιπτώσεις και στον στενό μας κύκλο. Ήθελα, όσο μου επιτρέπει η λιγοστή
συγγραφική μου πείρα, να γράψω για τα ναρκωτικά, τις επιπτώσεις,
την ψυχική νόσο και όχι αναφορικά ή επιδερμικά μα στην ουσία, χωρίς καλλωπισμούς.

@love book diary
Η μοναξιά κάποια στιγμή είναι αναπόφευκτο ;

Σίγουρα. Είναι στο χέρι μας όμως, μέχρι το αναπόφευκτο, να παλεύουμε
και να προσπαθούμε να αναπληρώσουμε την μοναξιά μας - με κάθε τίμημα.
Και ας μας κάψει η φωτιά του.







Γνωρίστε τον συγγραφέα Γιώργο Δερβεντλή


Είμαι γεννημένος στις 20-02-1982. Μεγάλωσα στον Πειραιά και
έζησα πολλά χρόνια στην Αθήνα.Είμαι μηχανικός στο εμπορικό ναυτικό,
έχω ταξιδέψει αρκετά και σε πολλά μέρη. Ανέκαθεν είχα πάρα πολλά
πράγματα στο κεφάλι μου τα οποία ήθελα να πω. Έκανα πολλές
προσπάθειες για να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά,
χωρίς όμως επιτυχία. Πριν 5 χρόνια αποφάσισα να πάρω
χαρτί και μολύβι και να τις βάλω κάτω. Το αποτέλεσμα ήταν το
πρώτο μου βιβλίο, μια ιστορία με τις δικές μου ανησυχίες και αγάπες
. Χάρη στη γυναίκα μου που πίστεψε την ιστορία που ήθελα να πω,
βρήκα το θάρρος και έκδοσα το βιβλίο μου. Πρόσφατα τελείωσα και το
δεύτερο βιβλίο μου με τίτλο: Ο χορός μιας μοναχικής καρδιάς.

 Βιβλιογραφία:
- Αθήνα 2020:Η ώρα της επανάστασης / Bookstars
- Ο χορός μιας μοναχικής καρδιάς / Bookstars
- Η ελευθερία στο κλουβί / Αρχέτυπο-myStory.gr
- Ερημοτοποί, συλλογικό / Συμπαντικές Διαδρομές



Social Media Links: Goodreads | Twitter  |  FacebookInstagramwebnode Blog  | Blogspot Blog


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις