ΚΑΠΤΑΙΝ Στέφανος Ξενάκης Key books.







ΚΑΠΤΑΙΝ Στέφανος Ξενάκης Key books.


Γεια σας, όπως σας είχα πει θα σας κάνω κάποιες  προτάσεις για βιβλία που έχω διαβάσει και πραγματικά αξίζει να τα διαβάσετε. Να σας  πω την αλήθεια είμαι ένα BOOK WORM διαβάζω τα πάντα γιατί αυτή είναι η ξεκούραση μου μετά από μια πολύ δύσκολη μέρα , είναι το μόνο που με ξεκουράζει. 
Πριν από λίγο καιρό διάβασα το Κάπταιν του Στέφανου Ξενάκη από της εκδόσεις  ΚEY ΒΟΟΚS . Να πούμε λίγα πράγματα για το βιβλίο .Ουσιαστικά νομίζω είναι  μια κατάθεση ψυχής από τον συγγραφέα, μας αφηγείται κάποιες ιστορίες με τον πατέρα του αλλά και  μετά τον χαμό του χωρίς να τον έχει μέσα στην καθημερινότητα του,  το πώς αλλάζουν κάποια πράγματα που τα θεωρούμε  δεδομένα . Μέσα από τις αφηγήσεις του συγγραφέα θα καταλάβουμε πως και εμείς έχουμε κάποια κοινά σημεία μαζί του , με τον πατέρα μας και ενδεχομένως με την μητέρα μας . Είναι ένα βιβλίο που μιλάει  για την αγάπη που έχουμε στους γονείς μας σε οποιαδήποτε ηλικία και να είμαστε αλλά και πως ενδεχόμενος μας βλέπουν και εκείνοι σαν παιδιά τους . Είναι μικρά αφηγήματα που έχουν μέσα τους κομμάτια από την ζωή του συγγραφέα . Είναι πραγματικά λυτρωτικό και  συναισθηματικό.
Ο Στέφανος Ξενάκης είναι ένας πολύ αξιόλογος συγγραφέας και πολλά υποσχόμενος. Εγώ προσωπικά το γνώρισα από το πρώτο του βιβλίο το Δώρο που είναι ένα δώρο για την λογοτεχνία και τους αναγνώστες.  
Πρώτα το Δώρο και μετά το Κάπταιν ελπίζω να γράψει και άλλα βιβλία γιατί έχει καλή πένα και είναι ένας από τους αγαπημένους μου. 
Αυτή είναι η πρώτη πρόταση για βιβλίο από εμένα .
Αν έχετε διαβάσει κάποιο το όποιο θέλετε να το μοιραστείτε μαζί μου περιμένω τα σχόλια σας η και ακόμα αν θέλετε να με ρώτησε τε για κάποιο μπορείτε επίσης να μου αφήσετε σχόλιο .

Μέχρι την επόμενη φορά σας  χαιρετώ και να περνάτε υπέροχα .          
Νόνη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις