Κλεισούρα και βαρεμάρα ; #ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ



Κλεισούρα και βαρεμάρα ;
#ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ 

Αυτό το καιρό η χώρα μας διανύει μια από τις ποιο δύσκολες δοκιμασίες . Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και να μην βγαίνουμε από το σπίτι εκτός και αν είναι μεγάλη ανάγκη, αυτό λογικά θα πάρει καιρό . Έτσι και εγώ κλείστηκα μέσα στο σπίτι μόνη μαζί με την μικρή και τον άντρα μου που έρχεται το βράδυ λόγω δουλειάς και περνάει από κλίβανο  ! Οι μέρες είναι δύσκολες για την χώρα και υπάρχει, πολύς φόβος και σύνεση δυστυχώς όχι από όλους και δεν εννοώ τους εργαζόμενους . Πράγματα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κανείς μένοντας μέσα στο σπίτι ακόμα και μόνος σου, θα μου πεις δεν είναι εύκολο να κάτσω σπίτι, ένα πράγμα θα πω είμαι μέσα στο σπίτι 9 μέρες δεν έχω πάει ούτε μέχρι την γωνία γιατί στην οικογένεια έχω άτομα που είναι σε ευπαθείς ομάδες και πρέπει να είμαι υπεύθυνη και για να πω την αλήθεια δεν θέλω να νοσήσω γιατί δεν ξέρω το αποτέλεσμα τις νόσου . Μένοντας σπίτι λοιπόν . Υπάρχουν πολλά πράγματα για να κανείς και το ποιο καλό είναι τα βιβλία μας όσοι διαβάζουν και όσοι δεν διαβάζουν μπορούν αυτοί την περίοδο να ξεκινήσουν. Θα σας πω εγώ τη έκανα, έκατσα και έφτιαξα τις βιβλιοθήκες μου 2 έχω και είδα ποια βιβλία είχα ξεχασμένα και ποια θα ήθελα να διαβάσω άμεσα και τα έβαλα μπροστά μπροστά, τα διαβασμένα τα έβαλα πίσω και οποία ήταν αδιάφορα ή δεν ήθελα να τα διαβάσω αυτή τη περίοδο τα έβαλα στην άλλη βιβλιοθήκη. Έτσι πέρασε κάποια ώρα μετά θα μαγειρέψω κάθε μέρα για να έχω να κάνω κάτι . Θα βάλω να ακούσω μουσική και να χοροπηδήσω με την μικρή για την κουράσω κι όλας και εκείνη και να μπορεί να κοιμηθεί λίγο το μεσημέρι ώστε να ξεκλέψω μια ώρα και για μένα.Το καλύτερο από όλα είναι το παιχνίδι στο μπαλκόνι , εκεί παίζει η μικρή με τα παιχνίδια τις και εγώ παίρνω τον καφέ μου μαζί και καθόμαστε παρέα και κάπως έτσι περνάνε οι μέρες μας , ε βλέπουμε και λίγο παιδικά και όλα καλά! Όλα γίνονται και όλα πρέπει να γίνουν σωστά για να μην έχουμε προβλήματα με την υγεία μας ! Καθίστε στα σπίτια σας είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, το ποιο ασφαλές δεν θέλω να γίνουμε όπως η Ιταλία ή η Κίνα είναι κρίμα και πρώτη φορά η κυβέρνηση πήρε τόσο γρήγορα μέτρα ! Όσοι από εσάς βγαίνετε βόλτα μπορεί να έχετε τον ιό και να τον μεταδώσετε δεν είναι κρίμα να πεθάνει κόσμο από απερισκεψία μερικών ; Γι αυτό καθόμαστε σπίτι και κάνουμε ότι μας αρέσει , ότι μας γεμίζει ! Θα περάσει και αυτό είναι το μόνο σίγουρο το θέμα είναι να περάσει και να είμαστε όλοι μας καλά ,δεν μπορώ και δεν θέλω να έχω απώλειες, μόνο να σκεφτείτε ότι πεθαίνει κόσμος και νομίζω θα πράξετε το σωστό . Είχα μέρες να γράψω είχε κολλήσει ο εγκέφαλος αλλά νομίζω ότι αρχίζω και το ξεπερνάω αλλά πάλι από το σπίτι δεν θα βγω γιατί φοβάμαι .

Εύχομαι να είστε καλά ! Μην σταματήσετε να χαμογελάτε και θα περάσει και αυτό !  

Νόνη   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις